Wednesday 3 June 2015

Akhirnya...


Akhirnya... Kelas accom dah habis . Sedih ? Semestinya sedih.Confirm lah tak tipu. Haha ingat lagi mula2 masuk kelas nih awal2 dah kena maki marah semua . Dan ayat yg keluar dr mulut sir drop drop dan drop haha .
  Tak tipu lah yg nk drop nih . Mula2 rasa mcm nk drop sbb asyik kena bebel kan . Tapi pikir jadual dah pack mmg kelas lain tak boleh pilih so buat je pilihan masuk kelas nih . Tahan jelah kan kalau kena bebel tiap minggu pun . Haha
  Tapi lama2 rasa macam dah kebal dengan semua . And sir pun bukannya garang pun hahaha tapi tegas orangnyaa . Rules dia kena ikut ! Tak ikut ha habis lahhh . Kelas nih yg best satu sbb tak mengantuk . Kalau mengantuk aku tak tahu lah kan mcm mana . Dgn suara sir jerit je dah nak tercabut jantung haahah tidur apanya mmg tak lah .
  Lagi satu selesanya kelas ni sbb sir ckp gambel je. Alamak xtau lah kalau korg paham gambel nih apa . Means mcam suka hati je nak cakap pape an . And one more thing aku jenis xkisah pun org nk ckp mcm mana dgn aku sbb aku rasa dah terbiasa cakap carutan nih . Maksud aku org ckp dgn aku hahahahah alahh releks lah benda maksud tak sedalam mana pun . Takyah nak sentap sgtlah kan . 
  Hmm dah takde dah bangun pagi2 gila sebab nak kejar bas pkul 7.30 . Dah takde dah kelas yg straight 3 jam hahaah . *xtau lah pulak kalau sem depan haha . Pape pun thanks sir sebab ajar kitorg dengan BAIK sekali haha seriously dlm hati kitorg ckp yup mmg sir ajar best . Cuma speed sikitlah . Ha yelah kitorgkan lembab haha . Okay sampai sini sahaja coretan yg aku usahakan selama satu sem nih . Belum decide lg nk biarkan or delete nt hahah . Okay assalammualaikum :)
  

No comments:

Post a Comment