Monday 4 May 2015

10

 Haih nak cerita apa pun tak tahu lah pasal tajuk sepuluh nih . Haha nak cerita pasal pengalaman masa umur 10 tahun pulak dah lupa . Mcm takde benda yang special pun time tu huhuks .

Cuma dalam kepala aku berlegar2 pasal tarikh 10 mei nih . Sebab majlis perkahwinan akak aku . First majlis kahwin yang family aku buat . Takyah cakap lah pasal persiapan . Anak kahwin majlis pertama pulak tuh . Fuhh beli ini beli itu . Berapa tah membazir family aku nih huhu tapi bila fikirkan balik siapa tak nak meriahkan waktu kahwin . Sekali seumur hidup beb . Lagi2 perempuan . Mesti ah nak gempak . Tapi firstly ingat , ikut kemampuan . Jangan disebabkan orang tu buat cantik2 kau pun nak buat mcam dia . Or lagi gempk dari dia . Padahal duit pun takde . Selalu ingatkan akak aku . Duit labur untuk majlis boleh tapi jangan lupa . Duit lepas kahwin jugak . Kang xpasal2 merempt pulak takde rumah kan . 

  Ahhh mesti rindu di lepas nih . Tak pernah berjauhan . Dengannya aku duduk rumah dkt pulak dgn UKM . Tiap2 minggu balik . Akk aku pulak ikut suami dia balik johor . Lagi susah nak jumpa . Lumrah kehidupan . Akan ada masa kita akan berpisah dengan family sama ada perpisahan sementara atau perpisahan selamanya . 

 Aku doakan majlis akak aku berjalan dengan lancar dan juga kehiduapan selepas perkahwinan . Insyaallah semoga Allah sentiasa melindungi akak aku dan sekeluarga . Will miss u kak ngah . Selalu balik kl tau . Huhu

No comments:

Post a Comment