Wednesday 13 May 2015

SIBUK

 Sakit kepala aku memikirkan kerja yang menggunung tingginya mcam nak sampai ke langit dah . Minggu ke-13 semua subjek nak kena ada presentation . Lepas tu minggu tu jugak lah dinner kkm nak ada . Dengan aku kerja kena buat propsnya . Sampai ke tengah malam buat . Bila nak study ? 

  Aku takut sangat kalau aku tak dapat capai apa yang aku mahukan . Final nak dekat tapi sentuh buku pun gitu2 je . Disebabkan banyak hal sampai tak tidur dibuatnya. So bila nk study mesti mengantuk . Ahh benci bila rasa macam tuh. 

  Aku nak baiki paper midsem aku . Tak kisah lah kalau ada yang teruk atau bagus aku redha dengan semuanya sebab semua tu dah berlalu . Sekarang focus pada final . Selagi tak sampai hari kejadian tu . Selagi tu aku masih boleh berusaha.

  Sentiasa lah aku perbaiki diri aku supaya ikhlas belajar . Jangan nak asyik kejar pointer je . Dan jangan pandang diri bagus sangat . Mesti akan lupa diri punya . 
   
 Jangan gunakan perkataan sibuk sebagai alasan untuk tidak study dan tidak siapkan kerja . Padahal tengok movie lah main fon boleh jekan . Haih note to myself . Berusaha nad . Fighting !

  

No comments:

Post a Comment