Wednesday 20 May 2015

TEBU

  
boleh patah gigi aku dok gigit benda alah nih huhu

 Kalau cakap pasal tebu mesti terpikir air tebu then minum waktu tengah panas terik kan ? Huh sedap bak hang tekak dapat ayak tebu cenggitu. Tapi apa korang rasa bila makan buah tebu ? Perghh extrem gilaa beb dapat makan buah dia . Sakit gigi aku dok menggigit kulit dia . Nak cabut bagai . Hahaha
 Cakap pasal tebu nih . Dinner kkm bagi tebu as goodies. Ramai gila yang tak amik . Tak reti makan kot . And yup aku pun ! Ha tapi kau bila dinner dah habis . Semua berlawan2 makan tebu . Sape paling cepat habis dia menang . Rahang aku ni dah nak patah dah aku rasa . Sakit woi ! Haha 


  Mana tak patahnyaa rahang. Makan pun salah ! Jadah gigit salah tempat semua . Hahah tapi seronoklah ! Bukan senang nak ada pengalaman makan tebu gigit2 nih . Dulu2 masa arwah opah ada je dia bg makan . Orang2 zaman skang nih . Tahu makan semua benda dah siap je . Benda yang dah proses . Tak pernah nak rasa kesusahan hidup dulu hahaha . Luls aku lettew . Btw aku baru lepas makan tebu . Melekit lekit still ada dekat bibir niha . Hhaha menaip terus kan . Esok kelas sir . Harap dapat bangun . Pkul 2.30 am still tak habis dinner niha lg. nak kumpul2 kemas semua . Jika saya lambat esok maaf sir azzwan . Saya tak pernah lewat melainkan ada benda2 yang tak dapat dielakkan . Sorry sir :,(


No comments:

Post a Comment