Monday 4 May 2015

KEMBAR TIGA

  Haha aku ni memang jenis suka layan baby . I mean addicted sangat dengan baby . Video baby semua aku layan . And of course paling suka baby kembar . Ya allah comel sangat ! Semua benda nak sama . Barang exactly mesti sama . Cute gila.

  So aku cuba layan cerita baby dekat tv . Cerita kisah kehidupan sebenar .kamera record kehidupan diorang tiap hari bersama ayah diorang sahaja. Cerita ni cerita korea haha standard ah kpopers mesti tengok cerita korea kan . Tajuk dia The Returns Of Superman . Kalau tanya semua orang tajuk cerita nih mostly memang orang tahu . Terkejut aku bila cerita ni makin popular sebab mula2 aku layan takde siapa tahu . Bila aku start pengaruh orang , semuanya tengok and melekat sampai episod seterusnya . Hahaha bangga cikit ah aku wkwkwk




 Disebabkan aku layan cerita nih dari awal aku suka tengok kembar tiga nih . Dan aku sangat lah kenal perangai,muka dan nama diorang . Muka semua lain dan perangai pun lain . Susah nak cakap tapi diorang memang comel dan behave dengan kata bapanya. Sebab bapak dia seorang yang tegas . So ramai jadikan ayahnya model dalam menguruskan anak2 . Anak semua dengar cakap memang bestlah kan . Ahhh teringin nak anak kembar uhukss . So sekarang aku perkenalkan sorang2 siapa mereka bertiga ini . 
Daehan - anak pertama

Manse-anak ketiga

Minguk-anak kedua
comelkan tiga2 kembar nih ? haih minguk paling cute sekali ! nak cerita pasal sorang2 memang menangislah kan. banyak sangat ceritanya . so nak tahu lebih lanjut sendiri lah tonton cerita ini dekat chnannel 392 kbs dekat astro . tiap hari ahad pukul 3.25 huhu enjoy !


No comments:

Post a Comment