Wednesday 27 May 2015

TEKANAN

  Tak tahu kenapa . Kepala otak aku ni sakit je kemain . Hari2 rasa stress . Hari2 nak marah . Aku tak tahu lah tekanan apa yg aku alami nih . Yang pasti bukan lah tekanan jiwa ya . Haha jgn sampai camtu skali . Hmm mungkin sebab final nak dekat dah tapi aku still mcam study tak study je .

  Tak tahu kenapa ada rasa agak menyesal bila join program2 besar2 nih. Fikirkan yang terlalu banyak masa aku habis kan utk sesuatu yang agak hmm bukan nak kata tak bermanfaat tapi bila difikirkan kerja yg dr awal2 dahulu dibuat dan direject untuk last2 minit . Memang sakit hati lah kan . Siapa yg boleh pulangkan balik masa yg telah dibazirkan ? 


   Haih tgk tu masih menyalahkan org lain . Mcam mana nk jd org yg berjaya ni nad kalau asyik menyalahkan org lain je . Salah sendiri tak nak ditunding . Ya allah aku kena berubah,masih belum terlambat lagi selagi aku tak jejak kaki ke dewan peperiksaan . Insyaallah aku akan cuba sedaya aku . Semoga kami semua dipermudahkan untuk menjawab pepriksaan . Amin 


No comments:

Post a Comment