Wednesday 29 April 2015

LAMBAT

First of all sorry sir azzwan update blog lambat ! Serious saya tak tahu pun ada blog masa cuti midsem tu . Uhukss kalau tak saya yakin saya dapat siapkan pada waktu yang dah ditetapkan hihihi 

 Cerita pasal lambat hmm tak tahu nak cakap macam mana . Masih rasa bersalah dengan sir sebab submit blog lambat huhu harap sir maafkan saya :( 

  Kalau nak dikaitkan cerita lambat nih dalam kehidupan aku ialah aku selalu tidur lambat . And yeah untuk sem 2 nih lagi lah mcam tak tidur pun ada . Mana taknya . Kelas pagi ptg . Malam until 12 pm siapkan props dinner kkm . Bila nak stdy? Assignment lg . Hmm tgh2 malam lah nak kena siapkan . Ha dan waktu ni pun dah cecah 1.30 am . Aku baru balik dari buat props . Letih bak hang ! 
Tak sabar nak habiskan semua nih . Aku penat . Syukur sabtu ahad ada rehat . At least rehat daripada buat kerja2 berat yg xhabis2 tuh . Sanggup aku menelaah buku lagi sebenarnya haha dasar pemalas . Okay lah nak tidur ! Sebab taknak LAMBAT dtg kelas sir azzwan esok huhu gudnight !

No comments:

Post a Comment