Friday 13 March 2015

ULANG TAHUN


  Cakap pasal ulang tahun nih hurmm tak birthday tak ulang tahun couple korang ingat. Heyy ! Tak main lah nak celebrate couple2 nih. Seronok lagi kau celebrate hidup kau yang kau spent dari kau lahir sampailah sekarang. Seronok sikitkan hargai diri sendiri yang kuat tempuh pelbagai dugaan sepanjang hidup nih.

  Bila cakap pasal sambut birthday nih, confirm dengan family lah. Takpun kawan. Takpun dua2. *kalau ada kawanlah kuikui. Alhamdulillah kawan2 aku selalu sambut birthday aku. Tapi paling best mesti dengan family korang sendiri. Dalam family aku time birthday slalu aku takde mintak2 hadiah nih. Unless kalau nak sgt boleh but sambut birthday tkdelah. Thats why aku more tu sambut birthday. Sebab waktu tu lah korang nak spend time dengan family. And bukan tu je. Kau mintaklah kedai makan mana kau nak pergi. Confirm mak ayah kasi. Waktu tu mintak ler kedai memahal sikit :p . Huhu dapat pulak adik beradik 4 orang *bg aku ramai lah . Haha memang meriah lah kan birthday kau. Memekak je dekat restaurant padahal semua dah tua bangka. Haha



  Kek pulak tak lain tak bukan secret recipe ! Fuhh turun temurun recipenyaa haha mmg pilihan no. Satu lah kalau kau nak cari kek birthday. Mmg sedap dia sampai menjilat piring kek :p . Fav kek kalau kau tanya semua orang memang paling win choclate indulgence . Fuhh coklat sampai 5 6 lapis sampai rasa kek pun tenggelam. Tapi aku still suka sebab aku suka coklat . Ahhh cite pasal kek ni menyampah nih . Lapar tak pasal.

  Okay back to ulang tahun, apa2 pun bagi aku ulang tahun hari lahir atau ulang tahun apa2 sahaja pun akan sangat bermakna kalau kau sambut dengan seseorang. Tak kisah lah sesiapa pun. Paling best mestilah orang tersayangkan . Ulang tahun ni jugak sebenarnya mengajar kita menghargai sesuatu tarikh yang penting dalam hidup kita. Bila lagi kan kita nak hargai sesuatu kalau bukan pada tarikh yang special atau yang sepatutnya ?

birthday yang ke-19 tahun :)

    Okaylah sampai sini saje coretan berkenaan ulangtahun nih. Btw semalam hari jadi zue ! budak yang selalu kena attack dengan sir haha. happy birthday zue !! semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki !! thanks sudi kawan dengan aku ! sayang kau ketat2 :*

No comments:

Post a Comment