Wednesday 8 April 2015

ANJING


 Okay tajuk kali ni memang nak cerita pasal anjing okay bukan carutss dekat sini hehe . Okay haih cakap pasal anjing nih kita tahu yang agama islam haram untuk sentuh anjing. Nak kena samak bagaikan. So perception kita kalau ada je anjing nak dekat mesti kita pikir haih mampuih den kalau terkena anjing atau dia gigit mesti kena samak semua kan . So bagi aku kalau aku nampak je anjing kelam kabut lah woi lari huhu. 

  Kenapa aku bukak tajuk anjing nih ? Huh ni semua sebab anjing kacau aku . Not aku lah tapi satu blok tempat aku menetap . Ya allah hanya tuhan je tahu betapa takutnya aku bila dengar anjng menyalak depan bilik aku. Depan bilik weyh ? Corridor tuh. Fuhhh pada waktu pukul 4 pagi haha no joke lah weyh . Dia menyalak pulak seakan minta pertolongan. Bukan menyalak sebab sengaja .
  Hampir setengah jam jugak dia menyalak macam serigala menyalak bila bulan mengambang. Aku toleh ke roommate aku, nampak lah dia macam bergerak2 . Mungkin tak tahan bunyi bising yang sangat kuat bertambah dengung dalam bangunan tu . Yang peliknya kenapa dia naik atas ? Dan kenapa dia nampak ketakutan dan lost ?

  Esok pagi group whatsapp paras dah memekak mekak cerita pasal kejadian anjing semalam. So ada sorang senior ni pun cerita pasal anjing ni memandangkan dia tak tidur lagi waktu tu. Disebabkan tingkap bilik dia mengadap koridor aku so dia ckap lah anjing tu berlari2 mcam takut "something" . Fuhh scary bhai dengar dia cakap . Apa pulak yang "something" tu takutkan anjing tu sampai kan anjng tuh macam jadi gila and menyalak tak tentu arah and ending dia . Anjing tu terjun dari aras aku ke bawah . Nasib aras dua so tak mati . 

 Bunyi sungguh mengerikan . Pap dia pulak cakap anjing tu depn bilik 203 . Gila weyh ! Bilik aku kot ! Daripada aku berani tidur sorang2 masa cuti sem dulu sebab ada program kolej . Dah sekarang aku cuak nak tidur sorang. Yang tengah ada orang ni pun aku cuak . Apatah lagi masa takde orang dalam blok . Haihh dugaan2 . 

  Thanks to anjing tu jugak lah kan sebab takut2 kan aku . Uhukss scary.. Nasib skang felo dah sediakan tali besi untuk lilit pagar je so that takdelah anjing naik blok . Hmm harap2 lepas nih takde lah kes ni lagi . Fuh jauh kan lah . Nak g toilet 2 3 pagi pun dah takut . Padahal sebelum ni aku okay je huhu siap takde roommate lagi . Sekarang dah ada roommate lega lah sikit hmm 

  Okay berakhirlah cerita hantu anjing yang tak scary mana nih haha ceh padahal cuak nak mampus malam tu sampai tak boleh tidur kihkih . Bye byeee

No comments:

Post a Comment