Wednesday 29 April 2015

FANTASI

Fuhh favorite tajuk nih ! Sebabnya ? Aku suka berangan . Luls . Suka tengok movie2 fantasi macam twilight , spiderman , maleficent ahh semua movie english lah aku suka .

  Kali ni tak nak ah cerita2 serious2 . Just nak share pengalaman aku tengok cerita2 fantasi nih . Haha kelakar bunyinyaa . Tapi aku suka sgt fefeeling tengok cerita2 nih . Pastu sebelum tidur berangan dulu luls .

  Aku rasa cerita yang sangat2 buat aku feeling ialah amazing spiderman 1 & 2 . Nak katakan lakinya hensem sgt biasa je . Haha tapi tulah cerita tu ending yang sangat tak best . Ahhh aku benci love story cam tu ending dia hancusss . 

  Boleh pulak gwen tu mati . Uih aku nangis masa scene tu sampai tamat cerita tu pun aku tak henti nangis lagi . Luls member tak kuat . Sebenarnya yang buat aku suka cerita tu sebab dia takde kuasa gempak2 pun tapi boleh selamatkan dunia hahaha . Takat jentik sana jentik sini . Boleh selamatkan dunia gitu . Heheh 

  Apa2 pun semua tu hanya lah fantasi semata . Tak maknanya org kena gigit dengan labah2 ada kuasa labah2 pulak . Jangan nak berangan sangatlah ya ! 

No comments:

Post a Comment